Toyota FJ Cruiser Forum banner

Admiral Insurance w Wielkiej Brytanii poinformowało, że nie posiada szczegółowych informacji na temat FJ Cruiser

13K views 76 replies 15 participants last post by  Skook92  
#1 ·
Dobry wieczór,

Czytając wpisy na forum dotyczące ubezpieczeń w Wielkiej Brytanii, wydaje się, że różni członkowie mieli pozytywne doświadczenia z uzyskaniem ubezpieczenia za pośrednictwem Admiral. Pomyślałem, że wyprzedzę ten rok i spróbuję uzyskać polisę na wiele samochodów w Admiral.
Jednak kiedy doszło do FJ, młoda dama pomagająca twierdziła, że w systemie Admiral nie ma żadnych FJ. Mieli tylko dwa wpisy dla Landcruisera DVTI?

Mój japoński import był wyraźnie nierozpoznawalny po numerze rejestracyjnym. Mogę jedynie przypuszczać, że wynika to z metodologii rejestracji DVLA.

Moje pytanie do wszystkich posiadaczy ubezpieczenia Admiral, którzy odnieśli sukces, brzmi:

"Czy Admiral rozpoznał Twoje pojazdy po numerze rejestracyjnym, czy też musiałeś podać dalsze informacje, takie jak numer modelu, np. GSJ15-GKASK?"
 
#2 ·
Polecam specjalistycznego ubezpieczyciela dla każdego pojazdu, który nie jest standardowy, co wszystkie duże firmy chcą załatwić.
 
#3 ·
Mój FJ jest ubezpieczony w Admiral. Właśnie sprawdziłem moją polisę i marka i nazwa modelu są pokazane na dokumentach polisy - tj. Toyota FJ Cruiser - to wszystko. Jeśli dobrze pamiętam, nie mogli uzyskać marki i modelu z numeru rejestracyjnego z tego samego powodu, który podajesz (opis na moim V5 to Toyota Silver!), więc musiałem zadzwonić do nich po wycenę i wyjaśnić, że to importowany pojazd i podałem markę, nazwę modelu (FJ Cruiser) i pojemność silnika. Nie pamiętam, żebym podawał im cokolwiek innego. I na pewno nie kod ramy i modelu (GSJ15....) To mój trzeci rok z nimi.
 
#4 ·
Próbowałem dwa razy i za każdym razem się nie udało. Próbowali pomóc, ale ostatecznie nie mogli tego ubezpieczyć. FJ nie jest rozpoznawany po numerze rejestracyjnym, ale to nie jest problem. Wyjaśnienie, że ubezpieczyli to dla innych osób, nie pomogło. Więc tracę zniżkę na ubezpieczenie wielu samochodów dla mojego codziennego kierowcy i płacę fortunę za ubezpieczenie FJ gdzie indziej.

Wcześniej płaciłem około 650 funtów za dwa normalne samochody, teraz 450 funtów za codzienny i 1000 funtów za FJ.
 
#5 ·
Wygląda na to, że musisz poszukać. FYI polisa na wiele samochodów generalnie nie wychodzi taniej, jeden samochód jest tańszy (to „marchewka”), jeden jest droższy. A-Plan ma polisę na wiele samochodów i ubezpiecza moje pojazdy, wszystkie modyfikacje itp. itd.
 
#6 ·
Polisa Admiral multicar sprawdzała się u mnie w przeszłości całkiem nieźle, a zniżka była realna. Rozglądałem się, zawsze to robię. Ale z jakiegoś powodu Admiral jest najtańszy i oferuje najlepszą polisę dla mnie od 2012 roku. Może ze względu na rodzaj samochodów, którymi jeżdżę.

Nie mogłem znaleźć tańszego ubezpieczenia dla FJ niż około 1000 funtów. Użyłem 13 lat NCD, nie mam punktów, wcześniejszych wypadków, nie jestem młody i mieszkam w bezpiecznej okolicy.
 
#7 ·
Cześć Agnes FJ,

Ubezpieczyłem FJ w A Plan. Zaoferowali mi dopasowane zniżki za bezszkodową jazdę, więc nie straciłem ich na moim głównym samochodzie. Zdecydowanie warto do nich zadzwonić i byli niezwykle pomocni przy wypełnianiu wniosku przed wyceną.
 
#8 ·
Skontaktowałem się z nimi i szeregiem innych firm wymienionych tutaj i znalezionych w Internecie. Wszystko w innym wątku. Mimo to nie mogłem znaleźć nic tańszego. Nie pamiętam, czy A-Plan mi zacytował, czy nie. Mam dwie osobne linie NCD, więc nie potrzebuję dopasowania. Kolejna ubezpieczeniowa karuzela w sierpniu.
 
#10 ·
Moja polisa w A-plan kosztowała 450 funtów. (Ta sama polisa u tego samego ubezpieczyciela wyceniona przez Adrian Flux na 900 funtów)
 
#11 ·
Moje odnowienie w tym roku z A Plan to około 440 funtów w sumie, co stanowi spory wzrost w porównaniu z zeszłym rokiem. Właśnie próbowałem zadzwonić do Admiral, ale otrzymałem odpowiedź „samochodu nie ma w bazie danych, więc nie możemy go ubezpieczyć”. Prawdopodobnie zostanę z A Plan.
 
#12 ·
Moje odnowienie w tym roku z A Plan to około 440 funtów w sumie, co stanowi spory wzrost w porównaniu z zeszłym rokiem. Właśnie próbowałem zadzwonić do Admiral, ale otrzymałem odpowiedź „samochodu nie ma w bazie danych, więc nie możemy go ubezpieczyć”. Prawdopodobnie zostanę z A Plan.
Próbowałem A-Plan i odmówiono mi, ponieważ nie mam garażu!
 
#18 ·
Mam garaż i zadeklarowałem, że mój samochód będzie w nim przechowywany, więc nigdy nie spotkałem się z takim problemem. Ale moja polisa ma następujące wyłączenie:
"Z WYŁĄCZENIEM KRADZIEŻY, GDY NIE JEST W GARAŻU
Ubezpieczenie od kradzieży jest wyłączone w przypadku, gdy ubezpieczony pojazd nie jest przechowywany w zamkniętym garażu w godzinach od 22:00 do 6:00 podczas parkowania pod
twoim adresem domowym, który został nam ostatnio zgłoszony."
 
#19 ·
Więc straciłem czas z A-Plan, rozmawiając z dwoma oddziałami i odmówiono mi wyceny, ponieważ nie jestem właścicielem mojego samochodu od 2 lat. Nikt z was nie wspomniał o takim wymogu w A-Plan.

Więc w tym roku, jak dotąd, mam wycenę od Chrisa Knotta, która wynosi 1100 funtów, z 13NCD, bez wypadków i mandatów, nie jestem młodym kierowcą i mieszkam w bezpiecznej okolicy w Surrey. Przynajmniej nie mają żadnych problemów z FJ i oferują przyzwoite warunki. Teraz sprawdzę inne firmy, które zignorowały mnie w zeszłym roku i nie mogłem się doczekać, aby je ścigać.
 
#20 ·
Więc zmarnowałem swój czas z A-Plan, rozmawiając z dwoma oddziałami i odmówiono mi wyceny, ponieważ nie posiadam samochodu od 2 lat. Nikt z was nie wspomniał o takim wymogu w A-Plan.

Więc w tym roku, do tej pory, mam wycenę od Chris Knott, która wynosi 1100 funtów, z 13NCD, bez wypadków i mandatów, nie jestem młodym kierowcą i bezpiecznym obszarem w Surrey. Przynajmniej nie mają żadnego problemu z FJ i oferują przyzwoite warunki.
Teraz sprawdzę inne firmy, które zignorowały mnie w zeszłym roku i nie mogłem się doczekać, żeby je ścigać.
Cieszę się, że nie tylko ja miałem problem z uzyskaniem ubezpieczenia. Poszedłem z A-Plan za 995,00 funtów. Tutaj i na Facebooku ludzie cytują poniżej 500 funtów, ale nie mogłem się nawet zbliżyć! Doszedłem do punktu, w którym dzwoniłem do firm ubezpieczeniowych, czy ubezpieczą FJ? zanim podałem im jakieś szczegóły. Jeśli nie mogli odpowiedzieć, szedłem dalej. Tak wiele firm chce najpierw wszystkie twoje dane, a po ponad 10 minutach mówią, przepraszam, nie ubezpieczamy ich.

A-Plan to tylko broker. Zostałem odmówiony pewnego dnia, a potem w następnym tygodniu dostałem wycenę! Musimy dowiedzieć się, kto jest faktycznym ubezpieczycielem dla brokerów ubezpieczeniowych, do których wszyscy chodzą, i sporządzić listę i iść bezpośrednio!

Próbowałem przez tygodnie i było to bardzo frustrujące!
 
#25 · (Edited)
Po spędzeniu dłuższego czasu na telefonie i wielokrotnym literowaniu wszystkich moich danych, podsumowanie jest następujące:

-A-plan odmówił mi przedstawienia oferty, ponieważ nie posiadam samochodu od 2 lat

-Brentacre nie mógł mi przedstawić oferty, ponieważ mój samochód nie jest zmodyfikowany, a oni specjalizują się w zmodyfikowanych kartach. Wspomniano również o moim londyńskim kodzie pocztowym jako problemie, ponieważ mają tylko jednego ubezpieczyciela obejmującego ten obszar. Mam londyński kod pocztowy, ale nie mieszkam w granicach Wielkiego Londynu. Przypuszczam, że kod pocztowy może być przyczyną drogiego ubezpieczenia.

-Marks Richards przedstawił mi pierwszą przyzwoitą ofertę w wysokości 794 funtów z ubezpieczycielem AGEAS, po tym jak trochę ją zaktualizowałem, "przeniosłem" samochód z garażu na podjazd i zwiększyłem przebieg do 10 tys. mil, wzrosła ona do 828 funtów. Był również problem z warunkami polisy, w których nie określono, które kraje spoza UE są objęte ubezpieczeniem (Norwegia, Szwajcaria, Liechtenstein itp.). Zostało to wyjaśnione, wszystko jest objęte ubezpieczeniem.

-Chris Knott początkowa oferta wynosiła 1100 funtów, ale po podaniu im ceny od Marks Richards, wrócili z kwotą 747 funtów, ubezpieczonych przez Highway. Były również problemy z krajami objętymi ubezpieczeniem, ponieważ Liechtenstein nie był wymieniony jako objęty ubezpieczeniem poza UE, a konsultant potwierdził z Highway, że tak nie jest. Prawdopodobnie ten, kto napisał polisę, nie ma pojęcia, gdzie to jest, ani czy w ogóle istnieje.

-Safely Insured przedstawił mi ofertę odnowienia w wysokości 1005 funtów ze zmodyfikowanymi danymi i samochodem zaparkowanym na podjeździe, zamiast w garażu.

Zatem prawdopodobnie wybiorę najtańszą ofertę, która zawiera również Ochronę Prawną i przyzwoite warunki i uniknę jazdy przez Liechtenstein. Prawdopodobnie mógłbym zadzwonić do kilku innych firm, ale wątpię, żeby były tańsze, a literowanie wszystkich moich danych i potwierdzanie wszystkich warunków na telefonie jest czasochłonne.
 
#67 · (Edited)
Poświęcając więcej czasu na rozmowę telefoniczną i wielokrotne literowanie wszystkich moich danych, podsumowanie jest następujące:

-A-plan odmówił mi przedstawienia oferty, ponieważ nie jestem właścicielem samochodu od 2 lat

-Brentacre nie mógł mi przedstawić oferty, ponieważ mój samochód nie jest zmodyfikowany, a specjalizują się w zmodyfikowanych kartach. Wspomniano również o moim kodzie pocztowym w Londynie, ponieważ mają tylko jednego ubezpieczyciela obejmującego ten obszar. Mam londyński kod pocztowy, ale nie mieszkam w granicach Wielkiego Londynu. Przypuszczam, że kod pocztowy może być powodem drogiego ubezpieczenia.

-Marks Richards przedstawił mi pierwszą przyzwoitą ofertę w wysokości 794 funtów z ubezpieczycielem AGEAS, po tym jak trochę ją zaktualizowałem, "przeniosłem" samochód z garażu na podjazd i zwiększyłem przebieg do 10 tys. mil, wzrosła do 828 funtów. Był również problem z brzmieniem polisy, w której nie określono, które kraje poza UE są objęte ubezpieczeniem (Norwegia, Szwajcaria, Liechtenstein itp.). Zostało to wyjaśnione, wszystko objęte ubezpieczeniem.

-Chris Knott początkowa oferta wynosiła 1100 funtów, ale po podaniu im ceny od Marks RIchards, wrócili z kwotą 747 funtów, ubezpieczonych przez Highway. Były również problemy z krajami objętymi ubezpieczeniem, ponieważ Liechtenstein nie został wymieniony jako objęty ubezpieczeniem poza UE, a konsultant potwierdził w Highway, że tak nie jest. Prawdopodobnie ten, kto napisał polisę, nie ma pojęcia, gdzie to jest, ani czy w ogóle istnieje.

-Safely Insured przedstawił mi ofertę odnowienia w wysokości 1005 funtów ze zmodyfikowanymi szczegółami, a samochód zaparkowany na podjeździe, zamiast w garażu.

Więc prawdopodobnie wybiorę najtańszą ofertę, która obejmuje również ochronę prawną i przyzwoite warunki i uniknę jazdy przez Liechtenstein. Prawdopodobnie mógłbym zadzwonić do kilku innych firm, ale wątpię, żeby były tańsze, a literowanie wszystkich moich danych i potwierdzanie wszystkich warunków na telefonie jest czasochłonne.
W tym roku, sierpień 2024:

-A-plan (teraz Howden) - powiedzieli, że nie ma wymogu posiadania samochodu przez 2 lata, wystarczył rok. Cóż, za późno, bo odmówili mi na podstawie tego zeszłego roku i teraz będę właścicielem FJ przez 2 lata. Nie mogli znaleźć żadnego ubezpieczyciela, ponieważ mój samochód nie jest zmodyfikowany, więc nie jest wyjątkowy. Import nie jest wystarczająco wyjątkowy.

Brentacre - Nie zawracałem sobie głowy dzwonieniem.

Chris Knott
- wysłał mi odnowienie w podobnej cenie jak w zeszłym roku (940 funtów), ale kiedy zadzwoniłem dzisiaj, powiedziano mi, że jest jedna firma, która teraz oferuje polisę 50% taniej, ale muszą sprawdzić, czy bagażnik rowerowy i bagażnik dachowy to akcesoria czy modyfikacje. Skończyło się na tym, że były to akcesoria. Więc w końcu, Zapłaciłem 511 funtów z Sabre jako ubezpieczycielem. Muszę powiedzieć, że jestem z tego bardzo zadowolony. Jest taniej niż zapłaciłem za Abart 124 Spider i VW California na początku roku.

Safely Insured - nie mógł znaleźć dla mnie żadnego ubezpieczyciela. Musiałem zadzwonić dwa razy, żeby dopilnować oferty, żeby w końcu dowiedzieć się, że nie mogli jej dostać.

Zostałem poinformowany przez panią z Howden, żeby użyć strony internetowej Quotezone do zbudowania mojej oferty, a firmy skontaktują się ze mną. Może ma na myśli inne quotezone, które mogę znaleźć, ponieważ ta strona nie pozwala na wpisanie FJ Cruiser w szczegółach.

Cena była dla niezbyt młodej kobiety, 14Y NCD, w obrębie M25, ale poza Wielkim Londynem. 5000 mil rocznie.
 
#26 ·
Miałem podobne problemy z Troopy w tym roku, będąc ubezpieczonym w A-plan w zeszłym roku. Najtańszy okazał się NFU! Keith Michaels był następny w kolejności. W przeszłości NFU ubezpieczyłoby FJ, ale nie mnie ze względu na mój zawód. Więc jeśli nie mieszkasz w mieście, warto spróbować
 
#28 ·
Nie rozumiem, dlaczego Brentacre nie ubezpiecza Twojego, skoro ubezpieczają nasz bez problemu za nieco ponad 300 funtów.
Ubezpieczyli każdy dziwny samochód, który posiadałem (mam również u nich ubezpieczonego pickupa Jeep z 1973 roku za 105 funtów).
 
#35 ·
Zastanawiam się, czy Twój kod pocztowy powoduje problem…
Dzięki wszystkim za informacje. Dostałem mojego FJ w zeszły piątek i wciąż czekam, aż kilka firm się ze mną skontaktuje, w tym NFU, Admiral, A-plan, a Mark R nie odebrał mojego telefonu ani nie odpowiedział na mojego e-maila.

Zadzwoniłem do Brentacre, którzy początkowo odmówili z powodu braku modyfikacji - powiedzieli, że będą nadal odnawiać polisy istniejących klientów, którzy nie mają modyfikacji.... Czasy się zmieniły od czasu, gdy zdałem test, gdybyś dodał puszyste kostki, podwoiłoby to Twoją składkę.

Ponownie rozmawiałem z Brentacre, ponieważ jest kilka leków, o których nie pomyślałem, aby wspomnieć - wykończenia są wycofane (nie jestem pewien, czy było to standardowe z fabryki...), stalowe felgi zaciemnione, nowe stereo, bagażnik dachowy i namiot dachowy w drodze i byli w stanie wygenerować wycenę 490 £. Nie zapytali, czy muszę dodać kolejnego kierowcę (zajmuje im to 2 minuty, kiedy zadzwoniłem po raz pierwszy), więc pamiętałem, aby dodać moją żonę, która ma 18 lat NCD, własny samochód, który jest wart więcej niż FJ i musiałaby bardzo sporadycznie korzystać z samochodu, a składka wzrosła do 680 £ i muszę dodać alarm kat. 1...
Zamierzam poczekać, aż inni się odezwą...