Czekałem, aż dostanę dokładnie taki przełącznik, jaki chciałem, zanim zrobiłem tego moda. Nikt ich nie miał w magazynie. Musiałem zamówić 10 sztuk i zapłacić specjalną opłatę za zamówienie, żeby je dostać, więc jeśli ktoś chce jeden, mam osiem do dyspozycji. Zamierzam zachować jeden dodatkowy, aby zainstalować go w konsoli podsufitowej, jeśli kiedykolwiek znajdę taką, która mi się spodoba. Przełączniki to przełączniki kołyskowe SPDT, chwilowe w obu kierunkach i pasują do okrągłego otworu 3/4".
To jest przełącznik i wiertło stopniowe, którego użyłem do zrobienia otworu. Nie wiem, dlaczego wyglądają na zielone.
Otwór wywiercony i przełącznik zainstalowany. Zdecydowałem się zainstalować przełącznik na górze tylnego panelu drzwi zamiast w jego przedniej części, aby ładunek i psy itp. nie uderzały w niego.
Oto wtyczka i przewody, które biegną od przełącznika blokady do tylnego ECU drzwi. Fioletowy przewód to wspólny przewód, niebieski do odblokowywania tylnej szyby, a czerwony do odblokowywania wszystkich drzwi. Zdecydowałem się przylutować moje przewody do strony przełącznika wtyczki, aby nie trzeba było odłączać akumulatora. Zauważ, że przewody po stronie przełącznika nie pasują kolorystycznie do przewodów po stronie ECU.
Moje gotowe połączenie. Owiń poszczególne połączenia taśmą izolacyjną, a następnie zawiń je razem.
Zaciski żeńskie zaciśnięte na przewodach i zainstalowane na przełączniku. Pamiętaj, aby umieścić wspólny przewód na środkowym zacisku. Owiń wszystkie zaciski taśmą izolacyjną.
Gotowy produkt. Gdy przełącznik jest przechylony do przodu, tylna szyba odblokowuje się, a wszystkie drzwi się blokują. Gdy przełącznik jest przechylony do tyłu, drzwi są odblokowane.
To jest przełącznik i wiertło stopniowe, którego użyłem do zrobienia otworu. Nie wiem, dlaczego wyglądają na zielone.

Otwór wywiercony i przełącznik zainstalowany. Zdecydowałem się zainstalować przełącznik na górze tylnego panelu drzwi zamiast w jego przedniej części, aby ładunek i psy itp. nie uderzały w niego.


Oto wtyczka i przewody, które biegną od przełącznika blokady do tylnego ECU drzwi. Fioletowy przewód to wspólny przewód, niebieski do odblokowywania tylnej szyby, a czerwony do odblokowywania wszystkich drzwi. Zdecydowałem się przylutować moje przewody do strony przełącznika wtyczki, aby nie trzeba było odłączać akumulatora. Zauważ, że przewody po stronie przełącznika nie pasują kolorystycznie do przewodów po stronie ECU.


Moje gotowe połączenie. Owiń poszczególne połączenia taśmą izolacyjną, a następnie zawiń je razem.

Zaciski żeńskie zaciśnięte na przewodach i zainstalowane na przełączniku. Pamiętaj, aby umieścić wspólny przewód na środkowym zacisku. Owiń wszystkie zaciski taśmą izolacyjną.

Gotowy produkt. Gdy przełącznik jest przechylony do przodu, tylna szyba odblokowuje się, a wszystkie drzwi się blokują. Gdy przełącznik jest przechylony do tyłu, drzwi są odblokowane.
