Mijn tweede mod op mijn 2012 FJ was de Manafre aux brandstoftank, een beetje prijzig maar IMO de gemoedsrust waard. Ik trek een Hiker Trailer EOR, en man, de mpg lijdt eronder! (het is al waardeloos - woordspeling bedoeld, op de FJ). Voor mij was het de moeite waard om geen jerrycans op het rek te hoeven tillen of ze zelfs maar ergens te hoeven tillen (trouwens, ze zijn nog steeds een optie voor nog meer extra brandstof, maar ik hoop dat het niet zover komt!). Ik heb het allemaal in mijn eentje geïnstalleerd (ik ben handig, zoals je je kunt voorstellen) en het bleek een heel cool project te zijn. Veel geleerd! (moest het na de eerste installatie verwijderen omdat de aangepaste vulhals die met "de kit" kwam, verknald was, geen lekken, gewoon niet goed getapt) In ieder geval werkt het nu perfect - net op tijd voor exorbitante benzineprijzen! Gelukkige kampeerder hier met mijn mod. YMMV. Fijne trails!
PS. De foto's zien er grappig uit omdat ik de WA-optie op mijn telefooncamera heb gebruikt. De banden werden met de auto geleverd, als ze aan vervanging toe zijn, zal ik investeren in fatsoenlijke in Amerika gemaakte banden... voor nu moet ik het ermee doen en meer geld verdienen om mijn ondeugden te voeden... ;-)