Toyota FJ Cruiser Forum banner

Czołg dalekiego zasięgu - czy powinienem to zrobić?

18K views 30 replies 22 participants last post by  caver6  
#1 ·
Ok, więc nienawidzę zatrzymywać się co 200 mil, żeby zatankować, a dużo jeżdżę. Czy powinienem po prostu pociągnąć za spust i kupić zbiornik dalekiego zasięgu i mieć to z głowy? Korzyścią jest brak zmartwień o tak wiele postojów w ciągu tygodnia i brak zmartwień, gdy jesteś na szlaku, to tylko bonus.....

Myśli???

Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
 
#6 ·
Nie. Brzmi jakbyś wydawał $$$$, żeby zaoszczędzić 10 minut na postoju na stacji benzynowej podczas codziennej jazdy. Ale nie oszczędzasz czasu, ponieważ teraz napełniasz główny zbiornik i dodatkowy zbiornik.
Off road - Myślę, że to zależy od tego, ile czasu spędzasz w terenie i jak daleko jeździsz.
Faktor fajności - jasne, tak
 
#8 ·
Powodem, dla którego istniejące zbiorniki pomocnicze na rynku wtórnym są wykonane z aluminium, jest to, że jest to zdecydowanie najtańszy sposób ich produkcji, w małych ilościach, które sprzedają.

Moją główną motywacją do dodania jednego (jeszcze nie, ale obiecuję sobie: "wkrótce, wkrótce!") jest mniejszy lęk przed zasięgiem. Istnieją obszary z tak małą liczbą stacji benzynowych, że konieczne staje się dodatkowe śledzenie stanu i wczesne uzupełnianie, na przykład gdy mały zbiornik wciąż ma dużo paliwa, zanim pojedziesz dalej, ponieważ do następnego miasta będzie ponad 100 mil. Szczególnie w takich chwilach byłoby to docenione.

Jeśli chodzi o czas napełniania, byłoby po prostu miło nie musieć tak często się zatrzymywać i to robić, nawet jeśli większa pojemność sprawiłaby, że rzeczywisty czas napełniania byłby prawie tak długi (trzeba tylko wysiadać i zatrzymywać się o połowę rzadziej).

Norm "performance endurance anxiety" Kerr
 
#22 ·
Wrzuć bagażnik z tyłu z kanistrem i super syfonem. ;)

^^To^^ za zaangażowane $$. Chyba że nie możesz dotrzeć do stacji benzynowej lub po prostu masz pieniądze do wydania.

Przyznam, że też byłem zirytowany, ale 'skąpa' pojemność paliwa mojego FJC wynosząca 19 galonów, ale to tylko irytacja. Tylko dlatego, że nie mogłem przejechać całego tygodnia dojazdów do pracy bez tankowania, nie było powodu, aby inwestować w większy zbiornik. A jeśli jechałem dłuższą trasę autostradą, miało sens, aby od czasu do czasu wysiąść i przejść się/rozciągnąć.
 
#13 ·
Myślę, że miło byłoby po prostu wyjść i rozprostować kości po spędzeniu 200 mil w FJ. Kiedy jestem na szlaku i myślę, że mogę potrzebować dodatkowego paliwa, po prostu zabieram ze sobą kilka 5-galonowych kanistrów. Dodatkowy zbiornik nie jest wart kosztu, przynajmniej dla mnie :)
 
#15 ·
Z moim przełożeniem i ciężarem kół dostaję 12-13 bez względu na wszystko, więc zostaje mi około 235-250 na zbiornik, ale wożę 4-galonowy kanister na wysuwanym ramieniu, więc to daje mi prawie 300 i to wystarczy.
Potrafię jeździć oszczędnie i wycisnąć 15-16, ale to przy 45-50 i to się nie zdarza. ?
Mógłbym użyć drugiego kanistra na paliwo, co dałoby mi 350 łącznie, ale wolę używać go do wody.
 
#16 ·
Dzień dobry,
Nawet w Down Under dodatkowe zbiorniki nie są tanie... ale warte swojej ceny... kiedy jesteś z tyłu...
Zamontowałem zbiornik OE Aux lata temu, z drugiej ręki (całkowity koszt montażu wyniósł około 1100 AUD)... który pochodził z FJ z 2013 roku... właściciel przechodził na LPG / podwójne paliwo...
Zasięg 600-800 mil sprawia, że warto..... Musiałem również ulepszyć tylne cewki, aby utrzymać dodatkowy ciężar... 3-calowy Icon overland HD.... który dobrze przenosi ciężar...
Warto, jeśli pokonujesz dużo mil.... zdalnie.... lub nienawidzisz ciągłego tankowania.....

Pozdrowienia
Baz
 
#17 ·
Cześć,
Nawet w Down Under zbiorniki pomocnicze nie są tanie... ale warto... kiedy jesteś z tyłu...
Zamontowałem zbiornik OE Aux lata temu, z drugiej ręki (całkowity koszt montażu wyniósł około 1100 AUD)... który pochodził z FJ z 2013 roku... właściciel przechodził na LPG / podwójne paliwo...
Zasięg 600-800 mil sprawia, że ​​warto..... Musiałem również ulepszyć tylne cewki, aby unieść dodatkowy ciężar... 3-calowy Icon overland HD.... który dobrze przenosi ciężar...
Warto, jeśli pokonujesz dużo mil.... zdalnie.... lub nienawidzisz ciągłego tankowania.....

Pozdrowienia
Baz
Teraz mógłbym poważnie pomyśleć o LPG, zwłaszcza tutaj, gdzie LNG zaczyna się rozwijać.
 
#18 ·
Jedna z moich ulubionych ulepszeń.

Nie tylko zwiększa zasięg, ale także obniża środek ciężkości i zabiera go tam, gdzie FJ jest lekki. Sprawia, że strome zjazdy z mniejszym nurkowaniem nosa, off camber mniej wywrotne. Wymaga ulepszonych sprężyn i zawsze można go uruchomić pustego, jeśli waga jest problemem. Przełączanie przełącznika podczas toczenia się w porównaniu do wyciągania dysz z puszek i trzymania ich podczas opróżniania przez 4-5 galonów na pojemnik? Zakup jest duży, wydajność świetna.
 
#19 ·
Zainstalowałem wczesny zbiornik pomocniczy Man-A-Fre. Najlepszy mod ever. To nie dla każdego. Napełnienie obu zbiorników zajmuje trochę czasu i od czasu do czasu pojawią się kody błędów. Przejechałem na nim 150 000 mil (170 tys. na FJ) i zrobiłbym to jeszcze raz w minutę.
 
#23 ·
Długo zastanawiałem się, czy zamontować dodatkowy zbiornik, czy wozić kanistry. To nie była tylko kwestia wygody, ponieważ między stacjami benzynowymi można przejechać setki kilometrów, a jeśli dodasz do tego wyprawy terenowe, dodatkowe paliwo staje się koniecznością.
Przyjrzałem się kilku opcjom, a LRA wydawało się najlepszym rozwiązaniem dla dodania zbiornika.

Ostatecznie jednak zdecydowałem się na kanistry, ponieważ w przypadku opcji LRA, gra po prostu nie była warta świeczki.
Oprócz tego, że są znacznie tańsze (potencjalnie - zależy to od wybranego rozwiązania do ich przewożenia), kanistry są o wiele bardziej elastyczne.
Możesz przewozić tylko to, czego potrzebujesz, zwiększając lub zmniejszając liczbę przewożonych kanistrów w dowolnym momencie. Możesz mieszać to, co przewozisz w bagażniku - wodę na kemping lub dodatkowy sprzęt, jeśli nie potrzebujesz dodatkowego paliwa na daną podróż itp.
 
#24 · (Edited)
Wygląda na dobry wybór @Cory3122 Wrzuć kilka lepszych zdjęć, gdy go zainstalujesz. Miałem szczęście zdobyć jeden ze zbiorników Lee, jest znacznie mniejszy, ma 65 litrów pojemności użytkowej, ale to oznacza, że nawet go nie widać pod spodem. Jedna z najlepszych modyfikacji, jakie zrobiłem!

Przy okazji, czy masz pod spodem filtr węglowy? Jeśli tak, czy sprawdziłeś dopasowanie? Australia go nie ma pod spodem
 
#25 ·
Pierwszą modyfikacją, jaką zrobiłem w moim FJ, było zamontowanie dodatkowego zbiornika Frontrunner 85 l. Tutaj potrzebuję zasięgu, sprawia, że czuję się nieswojo, nie mając zasięgu 1000+ km.
Należy pamiętać, że czasami w tych dodatkowych zbiornikach znajdują się wióry metalu z procesu produkcyjnego. Było kilku kierowców FJ, którzy musieli zamontować nową pompę paliwa około 10 000 - 20 000 km po zamontowaniu dodatkowego zbiornika. Pompa benzyny FJ jest trochę wrażliwa. Zainstalowałem filtr liniowy pomiędzy dodatkowym i standardowym zbiornikiem. Bez problemów.
 
#27 ·
Pierwszą modyfikacją, którą zrobiłem w moim FJ, było zamontowanie dodatkowego zbiornika Frontrunner 85 l. Tutaj potrzebuję zasięgu, sprawia, że ​​czuję się nieswojo, nie mając zasięgu 1000+ km.
Proszę pamiętać, że czasami w tych dodatkowych zbiornikach znajdują się wióry metalu z procesu produkcyjnego. Było kilku kierowców FJ, którzy musieli zamontować nową pompę paliwa około 10 000 - 20 000 km po zamontowaniu dodatkowego zbiornika. Pompa benzyny FJ jest trochę wrażliwa. Zainstalowałem filtr liniowy pomiędzy zbiornikiem dodatkowym a standardowym. Żadnych problemów.
Czy Twój zbiornik jest podobny do tego? Jeśli tak, czy miałeś jakieś problemy ze zbiornikiem grawitacyjnym zamiast używania dodatkowej pompy paliwa?
 
#26 ·
Przed dodatkowym zbiornikiem używałbym tego 14-galonowego pojemnika na gaz na fabrycznym bagażniku dachowym. Idealnie pasował, leżał na plecach, co sprawiało, że korek wlewu był skierowany do góry, co ułatwiało napełnianie, postaw go i pozwól, aby grawitacyjnie spłynął do zbiornika. Żadnych niechlujnych dysz, pomp ani podnoszenia pełnego kanistra z dachu, po prostu połóż go pustego na bagażniku, napełnij, opróżnij, a następnie usuń pusty. Najgorsze było obciążenie dachu, które powodowało, że był wywrotny na szlaku (pokonywanie zakrętów naprawdę ucierpiało).
 
#31 ·
Moją drugą modyfikacją w moim FJ z 2012 roku był dodatkowy zbiornik paliwa Manafre, trochę drogi, ale moim zdaniem wart spokoju ducha. Holuję przyczepę Hiker Trailer EOR i chłopie, jak spada spalanie! (i tak jest do bani - zamierzona gra słów, w FJ). Dla mnie było warto, żeby nie musieć podnosić kanistrów Jerry'ego na bagażnik, ani nawet podnosić ich w ogóle (BTW, wciąż są opcją na jeszcze więcej paliwa, ale mam nadzieję, że do tego nie dojdzie!). Zainstalowałem to wszystko sam (jestem sprytny, jak można sobie wyobrazić) i okazało się to bardzo fajnym projektem. Dużo się nauczyłem! (musiałem to usunąć po początkowej instalacji, ponieważ zmodyfikowana szyjka wlewu, która była w "zestawie", była zepsuta, bez wycieków, po prostu źle nagwintowana) W każdym razie, teraz działa idealnie - w sam raz na wygórowane ceny benzyny! Szczęśliwy kamper tutaj z moim modem. YMMV. Szczęśliwych szlaków!

P.S. Zdjęcia wyglądają zabawnie, ponieważ użyłem opcji WA w aparacie w telefonie. Opony były w pojeździe, kiedy będą do wymiany, zainwestuję w porządne, amerykańskie... na razie muszę sobie radzić i iść zarobić więcej pieniędzy, żeby zaspokoić moje nałogi... ;-)