Toyota FJ Cruiser Forum banner

Status DeMello Offroad

4.4K views 54 replies 22 participants last post by  FJtest  
#1 ·
Czy ktoś ostatnio kontaktował się z DeMello Offroad?
 
#3 ·
Ich social media są wciąż aktywne. Ostatnio opublikowali serię zdjęć z 2012 TTSE!
 
#5 ·
Koła w tej czerwonej ciężarówce są całkiem ładne, na początku myślałem, że to felgi OEM TRD z beadlockami, ale po bliższym przyjrzeniu się wydaje mi się, że nie.
Te felgi wyglądają jak felgi 07 TRD, które zostały zmodyfikowane przez OMF na prawdziwe beadlocki. Felgi te były dostępne w kolorach Gunmetal Gray i Black od Toyoty. Po niezbędnej obróbce i spawaniu OMF, jeśli chcesz, pomaluje proszkowo na wybrany przez Ciebie kolor, styl i wybór koloru pierścienia beadlock to pozostałe opcje. Mój 07 ma Gunmetal z pierścieniami Black Cherry (wystarczająco blisko), mój przyjaciel z 07 TRD ma Black z czerwonymi pierścieniami.
 
#13 ·
Wygląda na to, że wkrótce zobaczymy, jak kolejny dostawca gryzie piach...
 
owns 2008 Toyota FJ Cruiser
#14 ·
Jeśli nie może dokonywać płatności w wysokości 1778 $ każdego miesiąca, jest to zwykle oznaka poważnych problemów.

Sądzę, że pożyczka o wysokim oprocentowaniu była jedyną pożyczką, jaką mógł uzyskać, i wykorzystał ją do zapłacenia innemu podmiotowi. Przypuszczam, że jest winien znacznie więcej niż stosunkowo niewielka kwota 55 tys. dolarów, w przeciwnym razie po prostu sprzedałby swoje ciężarówki robocze, za które prawdopodobnie wciąż jest winien pieniądze. To było pierwsze miejsce, w którym przestał dokonywać płatności, gdy zabrakło pieniędzy.

Oczywiście najpierw płacisz wynagrodzenia, media i czynsz.
 
#18 ·
Jeśli nie może dokonywać płatności w wysokości 1778 $ każdego miesiąca, jest to zwykle oznaka poważnych problemów.

Zgaduję, że pożyczka o wysokim oprocentowaniu była jedyną pożyczką, jaką mógł uzyskać, i wykorzystał ją do zapłacenia innemu podmiotowi. Zgaduję, że jest winien znacznie więcej niż stosunkowo niewielka kwota 55 000 $, w przeciwnym razie po prostu sprzedałby swoje ciężarówki robocze, za które prawdopodobnie również wciąż jest winien pieniądze. To było tylko pierwsze miejsce, w którym przestał dokonywać płatności, gdy $ było mało.

Oczywiście najpierw płacisz wynagrodzenia, media i czynsz.
Dokument mówi o płatnościach tygodniowych... pożyczka typu payday.
 
#15 ·
To beznadziejna sytuacja, gdy ktoś popada w tak duże długi. Pożyczki na spłatę pożyczek to oznaka desperacji i utraty środków. Dostawcy przestaną prowadzić interesy. Komentarz Sparky'ego z NWO o niskiej jakości to również duży czerwony znak ostrzegawczy. Zgaduję, że Demello czeka bankructwo.
 
#21 ·
Wstawiłem pytanie na Instagramie i mam doniesienia od osób, które czekają nawet rok na parę klapek, których wciąż nie otrzymały! :oops:

Kilka osób czekało kilka miesięcy na rzeczy. Ogólnie niewiele odpowiedzi, ale jakieś są.
 
#25 ·
Kalifornia i Nowy Jork to najdroższe stany do prowadzenia działalności gospodarczej, ale Hawaje są najdroższe do życia.
Zgadza się, ale musi być jakaś korzyść z prowadzenia działalności w Kalifornii, ponieważ w Kalifornii jest mnóstwo dużych (King, Method, Baja Designs), średnich i małych firm terenowych.

Można by pomyśleć, że mogliby przenieść się do Teksasu lub na Florydę lub gdziekolwiek indziej w USA i zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy. Cholera, koszt energii elektrycznej tutaj prawdopodobnie pokryłby koszty wszystkich mediów i czynszu w innym stanie.

Może posiadanie największej populacji oznacza większą bazę klientów. Albo bycie bliżej szlaków żeglugowych i łańcuchów dostaw.
 
#32 ·
No kurde. Chyba to stawia go między Coastal Offroad, LilB's i True North dla mojego zderzaka wyciągarki 😕. Expedition One jest niesamowity, ale człowieku, jest ciężki (i drogi) w porównaniu.

Dziękuję wszystkim za założenie wątku i za informację!!
Lub rozważ zestaw zderzaka @Iconic_ i znajdź dobrego lokalnego spawacza, który go zmontuje 👍
 
#31 ·
Mam nadzieję, że Jason & DeMello Offroad znajdą sposób na wyjście z kłopotów, w których się znaleźli - nie chciałbym, żeby kolejny warsztat zbankrutował.

Kupiłem aluminiowy przedni zderzak od DeMello, podoba mi się wygląd, podstawowa produkcja i jakość spawania były dobre, chociaż miałem pewne problemy z projektem i dopasowaniem, które wymagały pewnych modyfikacji wsporników montażowych, aby pasowały do mojego '14.
 
#37 ·
Jak wyglądało wycięcie na przewód klimatyzacji?

W moim aluminiowym zderzaku DO Overlander z 3 pałąkami (niewidocznym na obecnej stronie DO) wycięcie było nieprawidłowo umieszczone i wymagało zagięcia aluminiowego przewodu klimatyzacji, czego NIE chciałem robić.
Mój był już zagięty przez poprzedniego właściciela. W poprzednim życiu miał zderzak rurowy, chociaż mój był dostarczony ze standardowym zderzakiem, głównie przymocowanym opaskami zaciskowymi, kiedy kupiłem go od dealera. Jednak przygotowując się do instalacji, uważnie przeczytałem instrukcje ze strony internetowej oraz znalazłem film z instalacji. Stwierdzili, że przewód klimatyzacji będzie musiał zostać wepchnięty.